1 Ağustos 2014 Cuma

Ağır ağır gelen güncel...

Bu adam dünyayı kurtarabilir mi?

Dergi kapağına bakıp da Hokuto no Ken geldiğini düşünüyorsanız yanılıyorsunuz, öylesine ekledim :)

Toriko'nun arada kalan 282-283. bölümleriyle ilgili gelen sorulara toplu cevap veriyorum; "Bölümler elimde temizlenmiş bekliyor, Smoker çevirdikten 3-5 saat sonra onlar da hazır olur ve sonraki güncelde veririz.Aramıza katılan bir çevrmen arkadaşımız var GhostPlayer, kısmetse Hokuto no Ken çevirecek ama bu güncelde 2 bölüm Dorohedoro çevirisi var.Buna karşılık çevirmen ihtiyacımız devam ediyor.Fazla talep olursa daha başka serilere de el atabiliriz.One Piece ve ReMember(İngilizcesi bile çıkmıyor maalesef) serilerine zaman ayırmayacağız, beklemeyin.Şimdilik indirmekle idare edin, kısa zamanda çevrim içi okumaya da ekleriz.

MangaHD'nin Blood and Steel serisini birlikte devam ettireceğiz, düzenlemesi benim omuzlarımda.Son zamanlarda vücut çalışıyordum zaten iyi oldu.Bölümleri oradan takip edebilirsiniz.

Seyyah

Uzun süren yokluğum için özür dilerim arkadaşlar.Acıtasyon falan olmasın diye detaya girmeyeceğim ama çok zor şeyler atlattım geçtiğimiz zamanlarda.Daha yeni yeni toparlanıyorum.Eğer mümkün olursa Zetman çevirisine kaldığım yerden devam edeceğim.Anlayışınız için teşekkür ediyorum.

Çevirilerim ile ilgili öneri ve şikayetlerinizi de Facebook sayfamızdan bana iletirseniz sevinirim.

LikeNight

Torko 287
İndir & Oku

Dorohedoro
123 İndir & Oku
124 İndir

Zetman 152
İndir & Oku