21 Aralık 2014 Pazar

Bilmem ki Ne Desem!

Maymun Kral

Bolca Bokko, eser miktarda Toriko var.Buyrun, okuyun.Emin olmamakla birlikte Jump 1-2 hafta çıkmayacak sanırım, malum bir yılın sonuna/başına gelmek üzereyiz.

Toriko

Bokko 
57

08 OCAK 2015 TARİHLİ ÖNEMLİ NOT : Yeni bölüm gelir gelmez facebook sayfasından duyuru yapıyoruz.Her gün ziyaret etme zahmetine girmeyin.Sınavlarım dolayısıyla ben düzenlemesini yapamıyorum, Smoker bir başkasına düzenlettirebileceğini söyledi, bir gelişme olursa duyurusunu yaparız.Ben 16 Ocaktan önce photoshopu açamam!  -Seyyah

8 yorum:

  1. Elinize sağlık. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Elinize emeğinize sağlık, Hokuto no Ken çevirisi de bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  4. toriko ve diğer serileriniz için çok teşekkürler çoğu zaman yazamasakta kusurumuza bakmayın süpersiniz

    YanıtlaSil
  5. Bu grup yakında kapanır benden söylemesi

    YanıtlaSil
  6. Kader bari torikoyu Tortuga devralsa tamda güzel bi seri buldum diyodum:-(

    YanıtlaSil