14 Mayıs 2015 Perşembe

Kafama Esen Güncel

"Ben avımı sadece yiyeceksem öldürürüm.Eğer yemeyeceksem öldürmem ve öldürürsem yerim!Bu benim kuralım!" -Toriko

  Çok beklettim, kusura bakabilirsiniz :) Bölüm vermeyeli 9 hafta olmuş.Çevirmen yokluğundan ve ayrıca eskisi kadar boş vaktim olmamasından mütevvellit Toriko boynu bükük, mahsun ve başıboş kaldı.Takipçilerin merakta kalmaması ve çevirmek isteyen diğer gruplara da engel teşkil etmemek adına seriyi bıraktığımızı üzülerek bildirmek durumundayım.Elimde 315-316. bölümlerin çevirisi de var, onları da en geç Ramazan Bayramı'na veririm diye düşünüyorum :) Çeviriyi devam ettirmek isteyen arkadaşlar irtibata geçerse 317.bölümden başlamak kaydıyla devir-teslim törenini buradan duyururuz.Çevirdiğimiz tüm bölümleri de MEGA'ya yüklemiş bulunmaktayım.
  Zetman ve Dorohedoro serilerimiz için de ayrıca çevirmen aradığımızı hatırlatırım.Bir dahaki(aynı zamanda son) Toriko bölümünü verirken ufak çaplı bir sürpriz yapabilme ihtimalimiz olabilir.

-Seyyah

Toriko

Bokko

4 yorum: